Zacznij zarabiać grając na giełdzie Plus500.Jeżeli zainwestujesz minimum 200zł i przekroczysz wymagany limit obrotów zwrócę ci aż 300zł. Takiej oferty nie znajdziesz nigdzie! Dodatkowo pomagam nowym w świecie giełdy.Stań się niezależny i zarabiaj sam!

Opinia użytkownika korzystającego z usług Plus500 (data publikacji tego w sieci to 26 stycznia 2011r.)

Inwestowanie okazało się bardzo proste, istnieje możliwoœść wyboru aplikacji pobieranej na komputer lub platformy dostępnej w sieci WWW (która działa na moim i-Padzie i smartfonie).
Platforma dostępna jest w 32 językach, co dowodzi globalnego zasięgu platformy Plus500.
 

Nieograniczone konto demo jest darmowe i każdy inwestor jest
zachęcany do skorzystania z tej opcji. Dostępne są także filmy wyjaśœniające, jak obsługiwać platformę inwestycyjną oraz jak dokładnie handlować. Skorzystałem z wielu przydatnych podpowiedzi, a konto demo polecam zdecydowanie każdemu potencjalnemu inwestorowi. Konto demo nie ma ograniczenia
czasowego, co jest raczej niespotykane na rynku walutowym Forex.


Spółka Plus500UK Ltd posiada pozwolenie na działanie w UE i podlega nadzorowi brytyjskiego urzędu regulacji rynków finansowych Financial Services Authority (FSA), dzięki czemu nie miałem wątpliwoœci przy otwieraniu konta i inwestowaniu. Pewnoœść dają przepisy i nadzór ze strony urzędu FSA, moje pieniądze są chronione.


Prawdziwą niespodzianką były premie. Na przykład dostałem 30% premii od pierwszej wpłaty oraz otrzymałem $50 na konto inwestycyjne zanim wpłaciłem własne śœrodki!


Ogólnie mówiąc, platforma Plus500 zrobiła na mnie ogromne wrażenie, tutaj czuję, że firmie naprawdę zależy na mnie, co widać chociażby w oferowanych premiach. Główne zalety to nieograniczone konto demo, proste w obsłudze i rozbudowane oprogramowanie inwestycyjne, szeroka gama dostępnych dla inwestorów instrumentów i rynków, darmowe premie pieniężne, gwarantowane zlecenia warunkowe oraz wysoka wiarygodnoœść, zapewniana przez urząd FSA.