Zacznij zarabiać grając na giełdzie Plus500.Jeżeli zainwestujesz minimum 200zł i przekroczysz wymagany limit obrotów zwrócę ci aż 300zł. Takiej oferty nie znajdziesz nigdzie! Dodatkowo pomagam nowym w świecie giełdy.Stań się niezależny i zarabiaj sam!

Mój błąd

Pomyliłem się w najważniejszej rzeczy dotyczącej zwrotu 300zł.

Nie chodzi o to żeby zebrać 60pkt handlowca.
I właśnie dlatego posiadając 47pkt handlowca bartex89 ugrał już swój zwrot.

Chodzi o to aby ugrać 150$ dla Plus500.
Na jakiej zasadzie to działa?

Za rozpoczęcie każdej jest pobierany tzw Spread - czyli różnica między kupnem a sprzedażą danej aukcji.

Spready są sumowane i po uzyskaniu łącznej sumy około 500zł ze spreadów można uzyskać zwrot 300zł. Przegrane akcje również są zliczane.Czyli np jak przegramy 50zł po jakiejś akcji to również jest zliczane.

Trzeba grać ostro.
W mojej opinii łatwiej było uzyskać 60pkt handlowca ale z tym zadaniem też nie jest taki duży problem.Trzeba grać dużo.Taktykę też można jakąś obrać ale puki co ja takiej nie wymyśliłem.