Zacznij zarabiać grając na giełdzie Plus500.Jeżeli zainwestujesz minimum 200zł i przekroczysz wymagany limit obrotów zwrócę ci aż 300zł. Takiej oferty nie znajdziesz nigdzie! Dodatkowo pomagam nowym w świecie giełdy.Stań się niezależny i zarabiaj sam!

Uwaga. Podwyższam zwrot!

Aby bardziej was zachęcić od teraz każdy kto zapisze się z mojego polecenia na giełdę Plus500,wpłaci 200zł i ugra 60 pkt handlowca otrzyma aż 300zł zwrotu!!

Przekalkulujcie.
Wpłacam 200zł
(mam bonus 75zł+50zł) czyli gram za 325zł na giełdzie.

Mam za zadanie ugrać tylko 60 punktów handlowca.Resztę mam gdzieś bo i tak dostanę zwrot 300zł więc 100zł jestem do przodu.

60 pkt hanlowca (nie zważając na to czy przegrywamy na giełdzie) można ugrać nawet w tydzień.

Pomyśl 100zł w tydzień to zawsze jest coś za chwile roboty.

Więcej już nie zyskacie.

Bartex89 jest już blisko.Już tylko 15 pkt dzieli go od zwrotu.Bądź następny.

Zapraszam :)